Nystart!

Hälsa Jag har tidigare pratat om engagemang i sitt ledarskap. Jag har kommit till den insikten att jag kommande år ska ta det lite lugnt gällande ideella uppdrag m.m. Dessutom så har jag fått nytt jobb och kommer i april-månad lämna KFUM Linköping som arbetsplats för nya utmaningar hos Studieförbundet Bilda.

Det känns som om livet ger en en ny chans till att leva livet, därför tänker jag ge mig själv den chansen och lyssna på vad jag vill göra med min fritid och inte binda upp den på ideella uppdrag. Visserligen så har dessa uppdrag givit mig enormt mycket upplevelser m.m. Men nu stundar nya upplevelser!

Jag och min sambo kommer troligtvis båda ha nya jobb till hösten och vill då njuta lite av den stabiliteten som det innebär.


Våga njuta av livet!

Etiketter: , ,

/Lotta Dahm måndag  

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home