Energi in och ut!

Hälsa Energi är ett ganska stort begrepp som används inom både miljö, fysilogi, teknik m.m Men jag använder ordet i sammanhang med Välmående.
Under det senaste året har jag jobbat mycket med mig själv och min "värld" runt omkring mig. Jag tänker mycket i banorna vad/vilka ger mig energi och vad/vilka tar energi.
Jag har kommit på att om jag omger mig av människor och uppgifter som ger mig energi så kan jag också ge mycket mer av mig själv på ett ärligt sätt. Sen är det också alltid enklare att tackla problem lättare om man är fylld av positiv energi.
Så var inte rädd för att sålla i DIN "värld" och börja inventera människor du har runt om kring dig.
Du förtjänar all energi i världen! Tänk på det!

Etiketter:

/Lotta Dahm torsdag  

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home